فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز
فونت زيبا ساز

مهندسی تکنولوژی اطلاعات
درس های تخصصی،تمرینات،پروژه ها
لينک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تکنولوزی اصلاعات و آدرس hivasecret.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





راه های مختلفی برای رمز گذاری و یا مخفی کردن فایل ها و حفظ امنیت اطلاعات شخصی وجود دارد. یکی از این روش ها اضافه کردن فایل ها به یک عکس است. در این روش تنها خود شما می دانید که در داخل فایل تصویر، اطلاعات دیگری وجود دارد و به این ترتیب کسی نمی تواند به اطلاعات محرمانه شما دسترسی داشته باشد.

 
 پیش از شروع مراحل انجام این کار شما به یک نرم افزار فشرده سازی نیاز خواهید داشت. می توانید از نرم افزارهای مختلف فشرده سازی مانند Winrar یا WinZip و یا 7Zip استفاده کنید.

 
در این روش شما ابتدا فایل های که قصد دارید مخفی شوند را فشرده کرده و سپس فایل فشرده شده را به یک فایل تصویری می چسبانید. به این ترتیب اطلاعات محرمانه شما در دل یک عکس مخفی می شوند و زمانی که کسی برروی عکس کلیک کند تنها تصویر را مشاهده می کند و متوجه فایل های مخفی نخواهد شد. البته توجه داشته باشید که نباید حجم فایل های مخفی شده زیاد باشد چون در اینصورت ممکن است دیگران به دلیل حجم غیر معمول فایل، به آن شک کنند.

 

به ادامه مطلب بروید


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 16 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:41 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]

قدم اول

مسیر Start-> Control Panel-> Ease of Access-> Speech Recognistion را طی کرده و گزینه Start Speech Recognistion را کلیک کنید. به جای طی کردن این مسیر می توانید در قسمت Search موجود در استارت، عبارت Start Speech Recognition را تایپ کنید تا برنامه را مشاهده کنید.

 

قدم دوم

اکنون باید مراحل مربوط به راه اندازی را طی کنید. نوع میکروفنی که استفاده می کنید را انتخاب نمایید. حال یک جمله برای شما نمایش داده می شود که با خواندن آن می توانید از سالم بودن میکروفن خود مطمئن شوید. با خواندن این جمله Speech Recognition می تواند صدا و لهجه شما را بهتر تشخیص دهد و شما هم متوجه می شوید که نحوه صحبت کردن شما تا چه حد برای این برنامه قابل فهم است.

 

قدم سوم

پس از مشاهده آموزش قسمت های مختلف Speech Recognition، این ابزار در بالای صفحه شما نمایان می شود. با کلیک روی آیکان میکروفن می توانید Speech Recognition را فعال یا غیر فعال کنید.

 

قدم چهارم

برای اینکه به کامپیوتر خود آموزش دهید، چگونه زبان شما را بهتر درک کند و لهجه شما را بیاموزد، مسیری که در قدم اول به آن اشاره شد را طی کرده و این بار گزینه ...Train your computer to better را انتخاب کنید تا بتوانید جمله های بیشتری را برای کامپیوتر خود بخوانید تا زبان و لهجه شما را بهتر بشناسد.

قدم پنجم

اگر فراموش کردید یا نمی دانید چگونه از امکانات Speech Recognistion استفاده کنید، در قسمت Windows Help and Support عبارت Commands in speech Recognistion را جست و جو کرده و در صفحه باز شده سپس گزینه Windows را انتخاب کنید.

 

به طور مثال برای باز کردن برنامه ها باید از دستور Open استفاده کنید. Open Paint، Open WordPad و ... نمونه هایی از این دستورات برای باز کردن برنامه ها هستند.

استفاده از Speech Recognition به همین سادگی است. تنها کافی است همه چیز را برای کامپیوتر خود دیکته کنید و دستورات لازم را به او بدهید. البته Speech Recognistion نمی تواند مانند برنامه جذاب iPhone 4S یعنی Siri به پرسش ها پاسخ دهد ولی می تواند به عنوان تکنولوژی نسبتا مشابه از آن یاد کرد.

[ چهار شنبه 18 آبان 1390برچسب:, ] [ 1:11 ] [ مهندس هیوا سلطانی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

توفیق انسان بودن را با پیروزی در هیچ کاری برابر مکن. دیگران را چنان که هستند بپذیر. و به دگرگون ساختن حوادث متغیری که دوست نمی داری، خویشتن را سرگرم کن. در همگان به چشم انسان نظر کن و هیچ کس را به اعتبار، بالاتر از خویش منشان. به شتاب در پی خوشبختی متاز، زندگانی کن چنان که باید. تا که خوشبختی پاداش تو باشد. با تشکر، هیوا سلطانی
امکانات وب

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 30
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 362
بازدید کل : 8226
تعداد مطالب : 88
تعداد نظرات : 41
تعداد آنلاین : 1

.

p align="center"> .